Általános Üzleti Feltételek
Fontos tudnivaló:
Nem vállalunk felelősséget más, csatlakozó internetes Web-lapokon megjelenő tartalomért. Idegen, a kotty.hu oldalhoz csatlakozó weboldalak megtekintése a felhasználó saját kockázatára történik.
Az Ektv. értelmében az itt megjelenő oldalakért és azok tartalmáért felelős:
Vass-Uzsoki KFT. 9400 Sopron Ágfalvi út 29.
(A fenti cím nem értékesítő hely! Online rendelés után e-mailben értesítünk,hogy mikor vehető át a megrendelés az Akkuk.hu Kft.-nél 9400 Sopron, Ágfalvi út 29. - a focipálya mellett, virág bolt mögötti címen.)
Cégjegyzékszám: 08-09-015442
Bejegyezte a Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság mint Cégbíróság
1. Ki a Te szerződéses partnered?
Az adásvételi szerződés a Vass-Uzsoki KFT-vel, Ágfalvi út 29. H- 9400 Sopron kerül megkötésre.
(A fenti cím nem értékesítő hely! Online rendelés után e-mailben értesítünk az átvétel pontos helyéről és időpontjáról.)
2. Ügyfélszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálatunk kérdések, reklamációk, esetén szívesen áll rendelkezésedre vagy használd az e-mail küldés lehetőségét.
Telefonos rendelést sajnos nem fogadunk el!
Panaszkezelés menete:
1. Problémádat az alábbi bejelentő lap kitöltésével tudod legegyszerűbben és leggyorsabban jelezni nekünk.
2. Ügyintézőnk felveszi Veled a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon, melynek során
megkeressük a Te számodra legjobb megoldást (termékcsere, pénzvisszafizetés, stb.).
A szavatosság érvényesítése során a vásárló elsősorban a termék javítását vagy cseréjét, másodsorban árleszállítást vagy a termék árának visszafizetését kérheti!
3. A visszaküldendő terméket minden esetben gondosan csomagold be és küldd vissza címünkre. A hibás termék visszajuttatása után cégünk gondoskodik az új termék díjmentes szállításáról.
A szavatossági idő lejárata után reklamációt nem tudunk elfogadni!
Téves rendelés esetén szintén e-mail címünkre írj!
3. Lakosságot, kisfogyasztókat, közületeket és viszonteladókat is kiszolgálunk.
4. Viszonteladók jelentkezését várjuk!
5. Hogyan lehet rendelni?
Interneten keresztül történő megrendelések:
Egy kosarat, bevásárlókocsit alakítottunk ki, melyet a választékban található termékekkel lehet megtölteni. Ha egynél több mennyiségű cikket szeretnél rendelni, akkor válaszd ki a kívánt darabszámot a mellette lévő dobozban és cseréld az adatokat. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget. Ha elkészültél a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen klikkelj a "Vásárlás befejezése" vagy "Szállítási adataim" gombra baloldalon a navigációban, vagy a kosár oldalán és folytasd a vásárlást az adataid megadásával.
Amennyiben kitöltötted az űrlapot, a tovább lépés gombnál van lehetőséged adataidat ellenőrizni, vissza gomb megnyomásával javítani is tudod azokat.
Ezt követően tájékoztatunk a szükséges szállítási adatokról. A megrendelés elküldése és beérkezte után visszaigazoljuk a megrendelésedet és tájékoztatunk, hogy mikor fogod az árut megkapni. Minden kedves vásárlónk 3-4 db e-mail visszajelzést kap a vásárlás során,- egy automatikus e-mailt a vásárlás visszaigazolásáról, - egyet a csomag összeállításának megkezdésekor, - és egyet pedig a feladás napján csomagszámmal ahol a szállítással kapcsolatos információt a futár céggel egyeztetheted. Továbbá 1 üzenetet kapsz, ha valamelyik megrendelt tétel nincs raktárunkban, és éppen várunk a beérkezésére. Telefonos egyeztetést ezek után cégünk illetve a futár cég nevében nem ígérhetünk.
6. Rendelkezésre állás
Ha a rendelés beérkezését követően azt állapítjuk meg, hogy a megrendelt termék éppen nincs raktáron, és belátható időn belül nem is érkezik meg, akkor jogunkban áll helyette Neked felajánlani egy hasonló minőségű és értékű árut vagy szolgáltatást, vagy a szerződéstől visszalépni. A már kézhez kapott fizetéseket a Vass-Uzsoki KFT, miután ő vagy a vevő visszalépett a szerződéstől, azonnal megtéríti.
7. Árak
Amennyiben a Vass-Uzsoki KFT-nél hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. A Vass-Uzsoki KFT. ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően vagy még egyszer megerősíti a megrendelést vagy a Vass-Uzsoki KFT. elállhat a szerződéstől.
Az Internetes oldalunkon található áraink, Forintban értendőek és az Általános Forgalmi Adót ( ÁFA ) tartalmazzák! Áraink a hulladékkezelési valamint a termék díjat is tartalmazzák.
Ajánlati kötöttség: Amennyiben a visszaigazoló e-mailünket megrendelést követően 48 órán belül nem kapja meg, az igénybevevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.
8. Választható fizetési módok
Utánvét:
Ha utánvéttel történő szállítást kértél, akkor az utánvételi összeget a küldemény átvételkor fizeted készpénzben a Futárcég (jelenleg GLS Futárcég) felé. Lehetőség van a futárnál bankkártyás fizetésre is, ugyanúgy válassza az utánvétel fizetési módot, és majd a csomagfeladáskor kapott email alapján érdeklődjön a GLS ügyfélszolgálatán.
Átutalás: Előre átutalás (befizetés) fizetési mód választása esetén, a megrendelés után, emailben megkapod az utaláshoz szükséges adatokat. Kérjük a végösszeget előre bankszámlánkra fizetni, amint az összeg megérkezett a bankszámlánkra, a szállítás megtörténik. A közleménybe ne felejtsd el az online-megrendelés számát beírni.
Készpénz: Személyes átvétel az Akkuk.hu Kft. üzletében lehetséges munkanapokon 09:00 - 16:30 között.
Akkuk.hu Kft., 9400 Sopron, Ágfalvi út 29. - a focipálya mellett, virág bolt mögötti címen.
Mielőtt befáradnál hozzánk vásárolni, minden esetben rendeld meg a webáruházban a keresett termékeket, és válaszd a készpénz személyes átvétel fizetési módot. Rendszerünk értesíteni fog a csomag elkészüléséről, és a pontos megközelíthetőségünkről. Üzletünkben történő személyes átvétel esetén is szükséges megrendelni a terméket!
Bankkártya és PayPal fizetési lehetőség.
9. Szállítás
A Vass-Uzsoki KFT. a GLS csomagküldő szolgálat gondoskodik a gyors szállításról. A raktárról szállítható termékekre munkanapokon rendszerint 1-6 munkanap alatt garantálja a szállítást, illetve ha nincsen raktáron a keresett termék, a vásárlóval egyeztetünk a továbbiakban. Amennyiben a megrendelés több tételből áll és annak egy tétele 2 héten belül nem szállítható, akkor a fennmaradó árut szállítási költség nélkül küldjük el. Amennyiben nem a megfelelő terméket kaptad kézhez a Vass-Uzsoki Kft. hibájából, azt csomagcsere útján a GLS elhozza Tőled a hibás teljesítésből kapott termékért cserébe díjmentesen. Amennyiben nem a megfelelő terméket vásároltad meg, azt neked kell visszajuttatni címünkre. Az ismételt szállítási költség és a kicserélt termékek közötti esetleges árkülönbözet ez esetben a vásárlót terheli. Amennyiben a kicserélt termék ára alacsonyabb, a különbözetet visszatérítjük banki átutalással.
Postafiók címre nem szállítunk! GLS csomagponton, automatában 5 naptári nap áll rendelkezésre a csomagok átvételére.
A feltüntetett szállítási díjak és értékhatárok az ÁFÁ-t tartalmazzák és rendelésenként értendőek.
A szállítási árak belföldi, magyarországi szállításra vonatkoznak. Határmenti megrendelők esetében a határhoz közeli GLS átvételi pontra javasoljuk a szállítást.
10. Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a tulajdonunkban marad.
11. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet és a 45/2014. Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről és a Vass-Uzsoki KFT. elfogadási nyilatkozatával próbavásárlás jön létre. A vevő az árut a kézhezvételtől számított 14 naptári napos elállási határidőn belül az okok meghatározása nélkül a Vass-Uzsoki KFT. részére visszaküldheti mérettől függően ajánlott levélként vagy belföldi postacsomagként (= elállási jog). A határidő betartásához elegendő az áru idejében történő feladása. Az áru visszaküldése elött kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Vass-Uzsoki Kft. képviseletével. Ha a vevő az árut határidőre és rendben visszaküldte, akkor a Vass-Uzsoki KFT. a már kifizetett termék vételárát az elállást követő legkésőbb a 30. napon megtéríti igény szerint átutalással.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
Problémádat az alábbi bejelentő lap kitöltésével tudod legegyszerűbben és leggyorsabban jelezni nekünk.
Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 14 naptári napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 12 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 naptári napon belül. A fogyasztó az elállási jogának gyakorlásának napjától számított 14 naptári napon belül köteles visszaküldeni az árut.
Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a vevő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból ő idézte elő.
A vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
A termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a vevő felelősséggel tartozik az eladó felé, és az megtérítendő az eladónak. A 14 naptári nap csupán a termék kipróbálására vonatkozik, nem pedig a folyamatos használatra!!!
12. Szavatosság, Jótállás
a. Szavatosság
Cégünk által forgalmazott termékekre 10.000.- ft eladási érték alatt a szavatossági idő 2 év (ez nem egyenlő 2 év garanciával), a 10.000.- ft érték feletti tartós fogyasztási cikkekre (villamos és/vagy gázenergiával működtetett kávéfőzőkre) a jótállás 1 év.
A szavatosság kezdete megegyezik a számla (Fogyasztói szerződés) kiállításának dátumával, ezért azt minden esetben jól őrizd meg! (Viszonteladó partnereink esetében is!)
Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 305. § (1) és (2) bekezdése szerint:
A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén a forgalmazónak kell
bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben!
A 6. hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett!
b. Jótállás
A webáruházunkban forgalmazott termékek kötelező jótállásával kapcsolatos alapvető tudnivalókat a jelenleg hatályos jogszabályok alapján az alábbiakban foglaljuk össze.
Az üzletünkben megvásárolható termékekre vonatkozó kötelező jótállási időt a jogalkotó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 2.§ 1. bekezdésében megadott ár szerinti besorolás állapítja meg.
A rendelet alapján a jótállás időtartama:
a) 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100.000 forintot meghaladó, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250.000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, kivéve ha a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A jótállási jeggyel kapcsolatos rendelkezések - (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 4.§ - az alábbiak:
1. A jótállásból eredő jogok - a 3. bekezdésben foglalt kivétellel - a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
2. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
3. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
A webáruházunkbank történt vásárlások a megrendelés vagy számlaszám alapján egyértelműen beazonosíthatók, és ha a megvásárolt hibás termék a kötelező jótállás hatálya alá tartozik, a vásárló érvényesítheti a jotállással kapcsolatos jogosultságát.
Hibás termék cseréje
A hibás termékeket a VASS-UZSOKI Kft nem javíttatja hanem kicseréli vagy ha nem áll rendelkezésre cseretermék, akkor visszavásárolja. A jogszabály a csere határidejét 8 napban állapítja meg. Ha a cseretermék szállítási határideje 8 napon belül van, vagy ennél hosszabb, de a vásárló igényt tart a cseretermékre, akkor kicseréljük, ellenkező esetben pedig visszavásároljuk a terméket.
Hibás termék visszavásárlása
Amennyiben a csere 8 napon belül teljesíthető, de a vásárló nem tart igényt a cseretermékre, saját költségén visszajuttathatja cégünknek. Ha a csere 8 napon belül nem teljesíthető és a vásárló sem tart igényt a cseretermékre, úgy az Akkuk.hu Kft saját költségére elszállíttatja a hibás terméket. Mindkét esetben a termék visszaérkezését követő 8 napon belül megtörténik a pénz visszatérítése üzletünkben készpénz formájában, bankszámlára, vagy annak hiányában átutalási postautalványon.
A panaszkezelés menete:
1. Problémádat az alábbi bejelentő lap kitöltésével tudod legegyszerűbben és leggyorsabban jelezni nekünk.
2. Ügyintézőnk felveszi Veled a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon, melynek során
megkeressük az Te számára legjobb megoldást (termékcsere, pénzvisszafizetés, stb.).
A szavatosság érvényesítése során a vásárló elsősorban a termék javítását vagy cseréjét,
másodsorban árleszállítást vagy a termék árának visszafizetését kérheti!
3. A visszaküldendő terméket minden esetben gondosan csomagold be és küldd vissza részünkre. A hibás termék visszajuttatása után cégünk gondoskodik az új termék díjmentes szállításáról.
A szavatossági idő lejárata után reklamációt nem tudunk elfogadni!
Téves rendelés esetén szintén e-mail címünkre írj!
13. Üzleti feltételek
Minden esetben a Vass-Uzsoki KFT. Általános Internet-kereskedelmi Üzleti Feltételei érvényesek. ( rövidítve ÁÜF )
Az Vass-uzsoki Kft. minden felelősséget elhárít a terméknek a vásárló vagy más személy által történő használatából, nem használatából és helytelen használatból illetve nem időben történt hibás működésre utaló jelekből eredő bármilyen személyi sérülésre, vagyoni kárra vagy erkölcsi kárra vonatkozó reklamáció esetén.
Tárhelyszolgáltató |
Tárhely.Eu TechAdmin
Cím: 1144 Budapest, Ormánság u. 4.
Telefon: +36-1-789-3-789
tarhely.eu