Céginformációk

Bármilyen kérdésben nagyon szívesen állunk rendelkezésedre, keress minket bátran. A kérdésedet vagy problémádat érdemes egy e-mail üzenetben elküldened, mert így utána tudunk járni az ügynek. Természetesen telefonon is szívesen segítünk, ha tudunk. 

 

    Elérhetőségeink:

Telefonon hétfő - szerda - csütörtök 10-13:30-ig érsz el bennünket.

06 70 / 295 48 37

KEDDEN ÉS PÉNTEKEN AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT VALAMINT A CSOMAGFELADÁS SZÜNETEL

Üzenetedet e-mailben várjuk az info@kotty.hu címre. 

FIGYELEM! A Freemail, Citromail és Vipmail levelező rendszerek egyes esetekben órákat késve vagy egyáltalán nem kézbesítik a rendszerünk által küldött üzeneteket illetve levélszemétként is kezelhetik! A hiba nem a mi rendszerünkben van, hanem az említett szolgáltatóknál! Ha nem érkezik meg a visszaigazoló üzenet maximum 24 órán belül akkor kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot! Emiatt nem kell új rendelést rögzíteni, mert az sikeresen rögzítésre került, azt mi látni fogjuk!

    A GLS futárszolgálat elérhetőségei:

info@gls-hungary.com

06 1 / 802-02-65
(munkanapokon) hétfőtől péntekig 07-20 óráig

Milyen esetekben tudnak segíteni?
- ha késik a csomagod
- időpont egyeztetés a futárral

    A Pick Pack Pontok ügyfélszolgálata:

pickpackpont@sprinter.hu

06 1 / 803-63-00
(munkanapokon) hétfőtől péntekig 08-20 óráig

    Garancia:

Nálunk az ügyfélnek mindig igaza van!

Nálunk nem kell bunyóznod az ügyfélszolgálattal, ha egy garanciás problémát szeretnél orvosolni! Csak jelezd a problémát, és:
- mi hiszünk Neked,
- rekord sebességgel orvosoljuk a bajt,
- vagy visszafizetjük a termékek árát.

Nem kell többé izgulnod, és azon morfondíroznod, hogy mit mondj majd a reklamáción - mi Érted vagyunk!

1 éves jótállás:

Ha a csomag átvételétől számított 1 éven belül a tőlünk vásárolt kávéfőző nem a Te hibádból elromlik, nem kell heteket várnod az ügyintézésre. A kotyogódat juttasd vissza hozzánk, és ha nincsenek egyértelmű jelei annak, hogy a probléma a Te hibádból adódott (leejtés, eltörés, égésnyom, ...), a lehető leghamarabb küldünk egy azzal azonos készüléket. Cégünk által forgalmazott kotyogós kávéfőzőkre 10.000.- Ft eladási érték alatt a szavatossági idő 2 év (ez nem egyenlő 2 év garanciával, lásd lentebb), a 10.000.- Ft érték feletti tartós fogyasztási cikkekre (villamos és/vagy gázenergiával működtetett kávéfőzőkre) a jótállás 1 év.

A panaszkezelés menete:

1. Problémádat az alábbi bejelentő lap kitöltésével tudod legegyszerűbben és leggyorsabban jelezni nekünk.
2. Ügyintézőnk felveszi Veled a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon, melynek során
megkeressük a Te számodra legjobb megoldást (termékcsere, pénzvisszafizetés, stb.).
A szavatosság érvényesítése során a vásárló elsősorban a termék javítását vagy cseréjét, másodsorban árleszállítást vagy a termék árának visszafizetését kérheti!
3. A visszaküldendő terméket minden esetben gondosan csomagold be és küldd vissza címünkre. A hibás termék visszajuttatása után cégünk gondoskodik az új termék díjmentes szállításáról. 

A szavatossági idő lejárata után reklamációt nem tudunk elfogadni!
Téves rendelés esetén szintén e-mail címünkre írj!

Garancia a szállítási sérülésekre:

A szállítást az EU-ban is legismertebb és legjobb futárszolgálat, a GLS intézi. Ha bármelyik megrendelt terméket sérülten kapnád meg, azonnal jelezd az ügyfélszolgálatnak, hogy a lehető leghamarabb javíthassuk a hibát.

14 napos elállási jog a termékeinkre:

Ha a tőlünk vásárolt termékek valamelyikére még sincs szükséged, nem kell bajlódnod ingyenes hirdetések feladásával, és nem kell kerülgetned a szükségtelen tárgyat.

Problémádat az alábbi bejelentő lap kitöltésével tudod legegyszerűbben és leggyorsabban jelezni nekünk.

A csomag átvételétől számított  14 naptári napon belül kérhetsz visszavásárlást.

Nincs más dolgod, mint a megrendelt, de mégsem tetsző termékeket kifogástalan állapotban, alaposan visszacsomagolni az eredeti csomagolóanyagokba (lehetőleg abba a dobozba, amiben megkaptad ), jól lezárni, és a leírtak szerint visszavásárlást kérni. 

FELHÍVJUK FIGYELMEDET, hogy amint azonban eldöntötted, hogy nincsen szükséged a termékre, ezt követően már ne használd, óvd meg állagát, hogy minél jobb állapotban juttasdt vissza nekünk, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozol az eladó felé, és az megtérítendő számunkra. Tehát, ha már kicsomagolás után vagy egyszeri kipróbálás után a megvásárolt termék nem nyeri el tetszésedet vagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, természetesen a teljes vételárat megtérítjük. Azonban, ha a 14 napon belül, folyamatos használat után gondolod meg magad - és a többszöri használat a terméken egyértelműen látszik - érévnyesítjük az értékcsökkentést.

Amint a csomagodat megkaptuk, vissza fogjuk küldeni a megadott bankszámlaszámra 30 munkanap helyett maximum 3 munkanapon belül:

- A csomagban található termékek vételárát és szállítási költségét (ha volt)

Az árut azonban neked kell saját költségeden visszajuttatni hozzánk!

Kérlek, a félreértések elkerülése végett a törékeny darabokat is precízen csomagold vissza, bármilyen kérdésben ügyfélszolgálatunk áll a rendelkezésedre.

    Viszonteladóknak:

Ha üzleted van, és szeretnéd a kávéfőzőinket árulni, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@kotty.hu email címen vagy érdeklődj a fentebb megtalálható kapcsolati űrlapot kitöltve és megbeszéljük a részleteket.

 

    A Kotty.hu-t üzemeltető cég adatai

Vass-Uzsoki Kft.
9400 Sopron, Csengery u. 30-32.
(Csak online rendelés után gyere,
nem értékesítési hely, csak raktár és iroda!)
adószám: 14073748-2-08
bankszámlaszám: 10700426-46917609-51100005
cégjegyzék szám: 08-09-015442 (Győr-Moson-Sopron Megyei Cégbíróság)
ügyvezető: Vass Sándor
Működési engedély nyilvántartási szám:  7351

A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z webáruház
A-Z web