Rendelési állapotok

Ezen az oldalon megtalálsz minden információt arról, hogy a rendelésed éppen aktuális állapota mit jelent, és milyen esetleges teendőid vannak még.

Görgess lejjebb, vagy kattints arra az állapotra, ami a csomagodra éppen jellemző:

ÚJ RENDELÉS - BESZERZÉS ALATT - CSOMAGOLÁS ALATT - BEFEJEZETT - VISSZAMONDOTT

    ÚJ RENDELÉS

Mit jelent?

Amikor egy rendelést leadsz nálunk, a rendszer automatikusan ezt az állapotot adja meg a leendő csomagodhoz. Ha munkaidőben rendeltél, akkor hamarosan kapsz egy másik üzenetet, de ha most hétvége vagy este van, akkor a következő munkanapon fogod az új értesítést kapni arról, hogy az egyik munkatárs kinyomtatta a rendelésedet.

Mi történik ez után?

Abban az esetben, hogyha az egyik megrendelt termék mellett láttad az itt, jobb oldalon látható sárga figyelmeztető táblát, a rendelésed következő állapota "Beszerzés alatt" lesz. Ha ezt a táblát nem láttad, akkor hamarosan "Csomagolás alatt" lesz az új állapot. Ezekről lejjebb olvashatsz.

Milyen teendőid vannak?

Csak akkor van dolgod, hogyha fizetési módnak banki átutalást vagy PayPal-t választottál. Ha ezek egyikét választottad, kérlek, minél hamarabb rendezd az e-mailben található összeg kifizetését.

A bankszámlánk adatai:

CIB Bank
Vass-Uzsoki Kft.
10700426-46917609-51100005
közlemény: A rendelésed azonosítója, egy 6 vagy 7 betűből és számból álló kód, amit minden üzenet tárgyában is megtalálsz.
Utalandó összeg: A rendelésedről kapott e-mail alján olvasható végösszeg, ami tartalmazza a megrendelt termékek árát, az esetleges szállítási költséget, és az esetlegesen levont kedvezményedet is.

Ha PayPal fizetési módot választottál:

Ebben az esetben a rendszer automatikusan átirányított a PayPal fizetési oldalára. Ha itt nem sikerült a fizetést elintézned valamiért, akkor egy e-mail üzenetben fogunk keresni, és elküldjük a szükséges adatokat!

Az összeg megérkezéséről szóló üzenetet nem fogsz kapni, csak a csomag elkészültéről, amiről lejjebb olvashatsz.

    BESZERZÉS ALATT

Mit jelent?

Erre az állapotra akkor változik a rendelésed, ha az egyik megrendelt termék nincsen éppen raktáron nálunk. Erről a tényről egy figyelmeztető táblát láthattál a kiválasztott termék adatlapján, amit itt, jobb oldalon is láthatsz. Aggodalomra nincsen okod, ez egy megszokott dolog, az általad választott termék a következő, hetente Olaszországból érkező szállítmányban lesz. Elképzelhető, hogy erre sajnos néhány napot várni kell, de az is lehet, hogy már a ma érkező raklapok egyikén is pont lesz ilyen tétel. A legrosszabb esetben is 7-8 nap múlva megérkezik hozzánk a Te csomagod hiányzó tartalma, és azonnal küldjük!


Milyen teendőid vannak?

Csak akkor van dolgod, hogyha fizetési módnak banki átutalást vagy PayPal-t választottál, és még nem intézted el a fizetést. Ha ezek egyikét választottad, kérlek, minél hamarabb rendezd az e-mailben található összeg kifizetését.


A bankszámlánk adatai:

CIB Bank
Vass-Uzsoki Kft.
10700426-46917609-51100005
közlemény: A rendelésed azonosítója, egy 6 vagy 7 betűből és számból álló kód, amit minden üzenet tárgyában is megtalálsz.
Utalandó összeg: A rendelésedről kapott e-mail alján olvasható végösszeg, ami tartalmazza a megrendelt termékek árát, az esetleges szállítási költséget, és az esetlegesen levont kedvezményedet is.


Ha PayPal fizetési módot választottál:

Ebben az esetben a rendszer automatikusan átirányított a PayPal fizetési oldalára. Ha itt nem sikerült a fizetést elintézned valamiért, akkor egy e-mail üzenetben fogunk keresni, és elküldjük a szükséges adatokat!


Az összeg megérkezéséről szóló üzenetet nem fogsz kapni, csak a csomag elkészültéről, amiről lejjebb olvashatsz.



    CSOMAGOLÁS ALATT

Mit jelent?

Amikor az általad rendelt termékek mindegyike megtalálható a raktárunkban, vagy néhány nap várkakozás után megérkezett az összes megrendelt termék, erre az állapotra változik a rendelésed. Az egyik munkatársunk elkészíti a számlát, és összeállítja a csomagodat.

Nemsokára egy következő, "Befejezett" állapotról szóló üzenetet is fogsz kapni, amiről lejjebb olvashatsz.


Milyen teendőid vannak?

Csak akkor van dolgod, hogyha fizetési módnak banki átutalást vagy PayPal-t választottál, és még nem intézted el a fizetést. Ha ezek egyikét választottad, kérlek, minél hamarabb rendezd az e-mailben található összeg kifizetését.


A bankszámlánk adatai:

CIB Bank
Vass-Uzsoki Kft.
10700426-46917609-51100005
közlemény: A rendelésed azonosítója, egy 6 vagy 7 betűből és számból álló kód, amit minden üzenet tárgyában is megtalálsz.
Utalandó összeg: A rendelésedről kapott e-mail alján olvasható végösszeg, ami tartalmazza a megrendelt termékek árát, az esetleges szállítási költséget, és az esetlegesen levont kedvezményedet is.

Ha PayPal fizetési módot választottál:

Ebben az esetben a rendszer automatikusan átirányított a PayPal fizetési oldalára. Ha itt nem sikerült a fizetést elintézned valamiért, akkor egy e-mail üzenetben fogunk keresni, és elküldjük a szükséges adatokat!


Az összeg megérkezéséről szóló üzenetet nem fogsz kapni, csak a csomag elkészültéről, amiről lejjebb olvashatsz.

    BEFEJEZETT

Mit jelent?

Ez az állapot azt jelenti, hogy a csomagodat elkészítettük, és ha kérted, átadtuk a kiválasztott futárszolgálatnak:

A GLS futárszolgálat a következő munkanapon előzetes egyeztetés nélkül a megadott címre szállítja a csomagot, és ha úgy kérted, akkor az árát is ő fogja kérni.

A kiválasztott Pick Pack pontra 2-4 nap múlva megérkezik a csomagod, amiről egy e-mail üzenetet is kapsz. Ha az átvételkor történő fizetést választottad, akkor a Pick Pack dolgozó fogja az összeget elkérni, akinél bankkártyával is tudsz fizetni.

Ha személyes átvételt választottál, akkor a soproni raktárunkban várunk sok szeretettel, melyet az Ágfalvi út 29.  - a focipálya mellett, virág bolt mögötti címen találsz minket. Az átvételi pont nyitvatartása: munkanapokon 13-16 óráig. Itt sajnos csak készpénzben tudsz fizetni.

    VISSZAMONDOTT

Ezzel az üzenettel akkor találkozol, amikor a rendelésedet lemondtad, vagy a futár visszahozta, mert nem vetted át, vagy a személyes átvételt választottad, de 1 hónapon belül nem jöttél érte.


Ha mégis szükséged van a csomagra, akkor szívesen elküldjük ismét, csak jelezd az info@kotty.hu e-mail címen!